سامانه مدیریت وصول مطالبات

مفهوم وصول مطالبات چیست؟

امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک، متوسط و حتی بزرگ (بدلیل عدم رعایت اصول اعتباردهی به مشتریان خویش) در فرآیند دریافت مبالغ و یا تعهدات مالی مشتری خود دچار مشکلات فراوانی می باشند که معمولاً این موضوع در حوزه های ذیل رخ می دهد :

  • معوقات پرداخت اقساط وام بانکی (مطالبات معوق بانکی)
  • معوقات پرداخت اقساط لیزینگ خودرو، ماشین آلات و غیره (مطالبات معوق فروش اقساطی و لیزینگ)
  • معوقات پرداخت مشتریان شرکت های پخش، دفاتر فروش و بازرگانی (مطالبات معوق فروش)
  • عدم وصول چک بدلیل کمبود موجودی حساب (مطالبات ناشی از چک)

از آنجایی که این موضوع بر «نقدینگی» کسب و کار و همچنین «سود خالص» تاثیر مستقیم دارد لذا بسیاری از شرکتها بدنبال استفاده از ابزارهایی هستند که تاخیرات وصول دیون مشتریان خود را به حداقل برسانند.

در مورد وصول مطالبات بیشتر بدانیم در مورد وصول مطالبات بیشتر بدانیم

ماژول ها و امکانات نسخه استاندارد

شما می توانید سایر ماژولهای اتوماسیون جامع آرنا را خریداری کرده و به نسخه استاندارد اتوماسیون جامع وصول اضافه نمایید.

ویژگیهای سامانه تحت وب پیگیری وصول مطالبات (وصول)

  • 1) هوشمندی نوآورانه

    طراحی معماری نرم افزار مبتنی بر رویکرد هوشمندی کسب و کار(Business Intelligence)

  • 2) نگاه فرآیندی

    قابلیت پیاده سازی فرآیندهای سازمانی شما (مبتنی بر BPMN 2.0)

  • 3) سرعت بارگزاری

    سرعت بالای واکشی داده در شبکه داخلی یا اینترنت

  • 4) سادگی کاربری و جذابیت بصری

    سادگی کاربری علیرغم پیچیدگی های معماری نرم افزار

  • 5) انطباق پذیری

    قابلیت سفارشی سازی بر اساس وضعیت جاری و آتی کسب و کار شما

ارزش آفرینی برای کسب و کار شما
کارگاههای آموزشی (دانش افزایی)

کارگاه تجربه
(دانش افزایی)

آموزش های مستمر (راهبری سیستم)

آموزش های مستمر
(راهبری سیستم)

سفارشی سازی Customization

امکان سفارشی سازی
(Customization)

شخصی سازی Personalization

امکان شخصی سازی
(Personalization)

شرکت مدیریت فردا همه محصولات و خدمات را بر اساس کسب و کار شما، سفارشی سازی و شخصی سازی می نماید (بیشتر بدانیم)