کارینا : اتوماسیون اداری، مدیریت ارجاع کار، دبیرخانه، مدیریت پروژه

امروزه بسیاری از کسب و کارهایی که دارای پویایی در حوزه تولید محصول یا خدمت هستند و یا آنهایی که در طول فرآیند ارتباط با مشتریان خویش با شرایط مختلفی مواجه می شوند، از چند دغدغه مشترک برخوردار می باشند :

  • عدم ثبت دقیق اتفاقاتی که در سازمان رخ می دهد
  • تاخیرهای مکرر در انجام کارها
  • ضرورت نظارت دقیق و زمان بر مدیران بر کارمندان
  • و غیره

بر این اساس بکارگیری ابزاری که بتواند این مشکلات و دغدغه ها را مرتفع نماید و در عین حال “چابکی” سازمان را تحت تاثیر قرار ندهد نیز برای سازمانها و کسب و کارها ضروری می باشد که معمولا برای پاسخ به این نیاز چند راهکار کلی پیشنهاد می شود :

  • استفاده از نرم افزارهای مدیریت ایمیل با امکانات پایه مانند MS-Outlook
  • استفاده از سامانه های نرم افزاری که بصورت سفارشی برای کسب و کار شما نوشته شده باشد
  • استفاده از ابزارهای رایگان مدیریت ارجاع کار که معمولاً بخش کمی از نیاز سازمان شما را پوشش می دهند

از سوی دیگر استفاده از امکانات حوزه «مدیریت پروژه» و «مدیریت تامین» می تواند به شدت بر کاهش خطای انسانی و افزایش عملکرد در این حوزه به سازمان یا شرکت شما کمک نماید.

بر این اساس شرکت مدیریت فردا اقدام به تولید سامانه تحت وب «کارینا» نموده است که بخش عمده ای از نیازهای کسب و کار شما را پوشش می دهد و البته می توان با سفارشی سازی آن (با هزینه زمانی و ریالی کم)، انطباق کاملی برای سازمان شما ایجاد کرد.

ماژول ها و امکانات سامانه تحت وبِ «کارینا»

داشبورد عملکرد فردی
پیام رسان داخلی
ماژول مدیریت پیامک
مدیریت هزینه و تنخواه
ماژول مدیریت اسناد و فایلها
ماژول مدیریت پروژه
گزارش ساز
تنظیمات پایه
مدیریت ایمیل
داشبوردساز حرفه ای
مدیریت فکس fax.ir
ماژول دبیرخانه و مکاتبات اداری
مدیریت طرف حسابها
ماژول مدیریت تامین کنندگان
مدیریت انبار
ماژول مدیریت خرید

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار کارینا با ما تماس بگیرید.

مزیت های عمومی 

دیگر نیاز نیست تا برای استفاده از نرم افزار، آن را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید، کافی است باید در یک مرورگر اینترنتی آدرس نرم افزار خود را وارد کنید تا به نرم افزار دسترسی داشته باشید.

می توانید با استفاده از مرورگرهای استاندارد (مانند Chrome) بر روی کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و حتی موبایل خود به نرم افزار سازمانی خود دسترسی داشته باشید.

رابط کاربری جذاب ترمی تواند تجربه ای خوشایندی را در هنگام استفاده از نرم افزار برای شما به ارمغان بیاورد.

همچنین بدلیل استاندارد بودن طراحی عناصر بصری، فرآیند یادگیری پرسنل شما تسریع می شود. زیرا اغلب کاربران با تجربیات مشابه متعددی (مثلاً اینترنت بانک، فروشگاههای اینترنتی و امثال آن) مواجه شده اند.

ویژگی های کلیدی

پیاده سازی ابزارهای متعدد (مانند ابزارهای گزارش گیری، خروجی اکسل، گزارشات گرافیکی، داشبوردساز و غیره) می تواند کمک شایان توجهی به تسریع فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری در کسب و کار شما نماید.

بهره گیری از تکنولوژیهای روز توسعه نرم افزار(در هر سه بخش پایگاه داده، زبان برنامه نویسی، رابط کاربری) باعث شده است تا سرعت بارگزاری نرم افزار و واکشی اطلاعات به صورت قابل ملاحظه ای نسبت به رقبای تحت وب (و حتی تحت ویندوز) بالاتر باشد.

پیاده سازی کنترلهای امنیتی در سطح نرم افزار و پایگاه داده، امنیت بالایی را در محافظت داده در برابر حمله های سایبری به ارمغان می آورد.

فرآیند طراحی و توسعه نرم افزار به شدت دقیق بوده و مراحل تست نرم افزار در حالات مختلف صورت می گیرد تا هیچ خطایی در هنگام استفاده مشتری و کارمندان او از نرم افزار، رخ ندهد.

با انجام فرآیندهای مستمر پشتیبان گیری (نرم افزار و پایگاه داده) شما می توانید براحتی از آخرین نسخه های اطلاعاتی خود برای بازیابی اطلاعات بهره ببرید.

امتیازات راهبردی سامانه کارینا

این سامانه با نگاه ایجاد بستره ای «برای خود ارزیابی و خودکنترلی» کارکنان طراحی و پیاده سازی شده است. در واقع هر کاربر نرم افزار می تواند بصورت مستمر وضعیت جاری عملکردی خویش را رصد کرده و پس از آن برای بهبود عملکرد خود تلاش نماید.

در واقع علیرعم اینکه امکانات ارزیابی دقیق عملکرد کارکنان توسط مدیران (بر اساس مدل bench marking) فراهم شده است ولی در تلاش هستیم تا هر کارمندی وضعیت جاری خود را بصورت روزانه در نرم افزار کنترل نموده و تلاش خویش را برای بهبود نتایج کلیدی عملکردی خویش بکار ببندد.

بخش های مختلف این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که پرسنل شما بتوانند به سرعت خود را بر اساس استانداردهای آن تطبیق داده و در سریعترین زمان ممکن عملیات کاری خود را با آن انجام دهند.

یکی از مهمترین ویژگیهای نرم افزارهای تحت وب شرکت مدیریت فردا آن است که شما می توانید با پرداخت هزینه ای پایین و در زمانی بسیار پایین، سفارشی سازی های مدنظر خویش را در نرم افزار خود داشته باشید.

این خدمات با این رویکرد ارائه می شود که (حتی در کسب و کارهای مشابه) هر مدیری تمایل دارد اطلاعات مختلفی را در بخش های مختلف (مثلاً اطلاعات مشتریان، اطلاعات کالا و غیره) در سامانه ثبت نماید فلذا این موضوع، امتیاز بزرگی در خرید یک نرم افزار بحساب می آید. زیرا شما می توانید در بلندمدت نسخه انحصاری و اختصاصی کسب و کارتان را داشته باشید که در همه جزئیات برای خود شما سفارشی سازی شده باشد.

در همه بخش های نرم افزار، فرآیندهای ثبت و تغییر اطلاعت بصورت مستمر ذخیره می شود، به گونه ای که شما می توانید تمام تغییرات اطلاعاتی را (حتی بر روی اطلاعات یک فیلد خاص مثل آدرس مشتری) مشاهده نمایید. این قابلیت باعث می شود بتوانید از تغییرات غیردلخواه (متقلبانه یا سهوی) آگاه شده و آن را به حالت قبلی برگردانید.

با استفاده از ابزار مدیریت دسترسی کاربران، می توان در هر همه سطوح (موجودیت، فرم، فیلد اطلاعاتی و غیره) کنترلهای دسترسی مختلف (مانند امکان ایجاد، مشاهده، تغییر و یا حذف) را مدیریت نمود.