بازرگان : سامانه مدیریت تامین و بازرگانی

اگر بخواهیم معرفی مختصری از سامانه تحت وب «بازرگان» داشته باشیم باید به ویژگی «تلاش برای حل مشکلات متداول در حوزه تامین و خرید» اشاره نمود. در واقع تیم مدیریت فردا با بهره گیری از نظرات خبرگان مدیریت در کنار تجربه پیاده سازی نرم افزار تامین برای چند شرکت، موفق شده است تا زیرساختی را فراهم آورد که با کمک آن برای موضوعات و مسائل کوچک و بزرگ سازمانی، امکانِ «سیستم سازی کسب و کار» در حوزه تامین و خرید مهیا شود.

پس با کمک نرم افزار تحت وب «بازرگان»، فرآیندها و عملیات مختلفِ سازمان شما را در قالب ماژولهای نرم افزاری «چابک و منعطف» پیاده سازی نموده ایم و البته شما می توانید از مزیت بزرگ «سفارشی سازی» برای تطبیق این نرم افزار با نیازهای سازمانی خود نیز بهره ببیرد.

ماژول ها و امکانات نرم افزار مدیریت تامین و خریدِ «بازرگان»

مدیریت انبار
ماژول مدیریت خرید
ماژول مدیریت تامین کنندگان
مدیریت طرف حسابها
مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
ماژول مدیریت مشتریان
پیام رسان داخلی
مدیریت هزینه و تنخواه
تنظیمات پایه
گزارش ساز
داشبورد عملکرد فردی
مدیریت چک
ماژول مدیریت پیامک
ماژول مدیریت اداری
ماژول مدیریت پروژه
مدیریت تماس تلفنی PBX
ماژول دبیرخانه و مکاتبات اداری
داشبوردساز حرفه ای
مدیریت ایمیل
مدیریت فکس fax.ir
ماژول مدیریت اموال
ماژول مدیریت اسناد و فایلها
ماژول مدیریت وصول مطالبات
ماژول مدیریت بازاریابی
ماژول مدیریت پشتیبانی
ماژول مدیریت منابع انسانی
ماژول مدیریت تعهدات آتی - مدیریت نقدینگی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول و استعلام قیمت، با ما تماس بگیرید

مزیت های عمومی 

دیگر نیاز نیست تا برای استفاده از نرم افزار، آن را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید، کافی است باید در یک مرورگر اینترنتی آدرس نرم افزار خود را وارد کنید تا به نرم افزار دسترسی داشته باشید.

می توانید با استفاده از مرورگرهای استاندارد (مانند Chrome) بر روی کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و حتی موبایل خود به نرم افزار سازمانی خود دسترسی داشته باشید.

رابط کاربری جذاب ترمی تواند تجربه ای خوشایندی را در هنگام استفاده از نرم افزار برای شما به ارمغان بیاورد.

همچنین بدلیل استاندارد بودن طراحی عناصر بصری، فرآیند یادگیری پرسنل شما تسریع می شود. زیرا اغلب کاربران با تجربیات مشابه متعددی (مثلاً اینترنت بانک، فروشگاههای اینترنتی و امثال آن) مواجه شده اند.

ویژگی های کلیدی

پیاده سازی ابزارهای متعدد (مانند ابزارهای گزارش گیری، خروجی اکسل، گزارشات گرافیکی، داشبوردساز و غیره) می تواند کمک شایان توجهی به تسریع فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری در کسب و کار شما نماید.

بهره گیری از تکنولوژیهای روز توسعه نرم افزار(در هر سه بخش پایگاه داده، زبان برنامه نویسی، رابط کاربری) باعث شده است تا سرعت بارگزاری نرم افزار و واکشی اطلاعات به صورت قابل ملاحظه ای نسبت به رقبای تحت وب (و حتی تحت ویندوز) بالاتر باشد.

پیاده سازی کنترلهای امنیتی در سطح نرم افزار و پایگاه داده، امنیت بالایی را در محافظت داده در برابر حمله های سایبری به ارمغان می آورد.

فرآیند طراحی و توسعه نرم افزار به شدت دقیق بوده و مراحل تست نرم افزار در حالات مختلف صورت می گیرد تا هیچ خطایی در هنگام استفاده مشتری و کارمندان او از نرم افزار، رخ ندهد.

با انجام فرآیندهای مستمر پشتیبان گیری (نرم افزار و پایگاه داده) شما می توانید براحتی از آخرین نسخه های اطلاعاتی خود برای بازیابی اطلاعات بهره ببرید.

امتیازات راهبردی سامانه بازرگان

این سامانه با نگاه ایجاد بستره ای «برای خود ارزیابی و خودکنترلی» کارکنان طراحی و پیاده سازی شده است. در واقع هر کاربر نرم افزار می تواند بصورت مستمر وضعیت جاری عملکردی خویش را رصد کرده و پس از آن برای بهبود عملکرد خود تلاش نماید.

در واقع علیرعم اینکه امکانات ارزیابی دقیق عملکرد کارکنان توسط مدیران (بر اساس مدل bench marking) فراهم شده است ولی در تلاش هستیم تا هر کارمندی وضعیت جاری خود را بصورت روزانه در نرم افزار کنترل نموده و تلاش خویش را برای بهبود نتایج کلیدی عملکردی خویش بکار ببندد.

بخش های مختلف این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که پرسنل شما بتوانند به سرعت خود را بر اساس استانداردهای آن تطبیق داده و در سریعترین زمان ممکن عملیات کاری خود را با آن انجام دهند.

یکی از مهمترین ویژگیهای نرم افزارهای تحت وب شرکت مدیریت فردا آن است که شما می توانید با پرداخت هزینه ای پایین و در زمانی بسیار پایین، سفارشی سازی های مدنظر خویش را در نرم افزار خود داشته باشید.

این خدمات با این رویکرد ارائه می شود که (حتی در کسب و کارهای مشابه) هر مدیری تمایل دارد اطلاعات مختلفی را در بخش های مختلف (مثلاً اطلاعات مشتریان، اطلاعات کالا و غیره) در سامانه ثبت نماید فلذا این موضوع، امتیاز بزرگی در خرید یک نرم افزار بحساب می آید. زیرا شما می توانید در بلندمدت نسخه انحصاری و اختصاصی کسب و کارتان را داشته باشید که در همه جزئیات برای خود شما سفارشی سازی شده باشد.

در همه بخش های نرم افزار، فرآیندهای ثبت و تغییر اطلاعت بصورت مستمر ذخیره می شود، به گونه ای که شما می توانید تمام تغییرات اطلاعاتی را (حتی بر روی اطلاعات یک فیلد خاص مثل آدرس مشتری) مشاهده نمایید. این قابلیت باعث می شود بتوانید از تغییرات غیردلخواه (متقلبانه یا سهوی) آگاه شده و آن را به حالت قبلی برگردانید.

با استفاده از ابزار مدیریت دسترسی کاربران، می توان در هر همه سطوح (موجودیت، فرم، فیلد اطلاعاتی و غیره) کنترلهای دسترسی مختلف (مانند امکان ایجاد، مشاهده، تغییر و یا حذف) را مدیریت نمود.

مدیریت زنجیره تامین چیست؟

مدیریت زنجیره تامین SCM چیست ؟ مدیریت زنجیره تامین تلفیقی است از هنر و علم که در جهت بهبود
دسترسی به مواد اولیه , ساخت محصولات و یا خدمات و انتقال آن به مشتری بکار میرود .
در زیر پنج بخش اصلی مدیریت زنجیره تامین می آید :
برنامه ریزی – این بخش استراتژیک مدیریت زنجیره تامین میباشد . مدیریت منابعی که جهت برآوردن نیاز مشتری برای محصول و یا سرویس شما استفاده میشوند . نیاز به برنامه ریزی استراتژیک میباشد . بخش عمده برنامه ریزی , پیاده سازی مجموعه مقیاسهایی است برای نظارت بر زنجیره تامین بطوریکه , بهینه و مقرون بصرفه بوده , کیفیت و ارزش مورد نظر مشتری را تامین کند .
منابع – تامین کنندگانی را که محصولات و خدمات مورد مصرف برای ساخت محصولات و خدمات شما را در اختیارتان قرار میدهند انتخاب کنید . روندهای قیمت گذاری , تحویل و پرداخت به این تامین کنندگان را مشخص کرده , مجموعه ای از مقیاسهای نظارت و بهینه سازی ارتباط با آنان را فراهم آورید . سپس روندهای مدیریت انبار شامل دریافت مرسولات , بازبینی وانتقال محصولات و خدمات را به خط تولید خود به علاوه نحوه اختیار دادن پرداخت به تامین کننده را مشخص کنید .
تولید – فعالیتهای لازم جهت تولید کنترل کیفی , بسته بندی و آماده سازی جهت ارسال مرسوله را برنامه ریزی کنید . سطح کیفیت , خروجی تولید و بهره برداری کارگران و کارمندان را اندازه گیری کنید .
ارسال – این بخش اکثرا” تدارکات نامیده میشود در این بخش شما باید دریافت سفارشات مشتریان را هماهنگ کنید , شبکه ای از انبارهای کالا آماده کنید و روشهای حمل کالا به مشتری و پرداخت را انتخاب کنید .
ارجاع – بخش اشکالات زنجیره تامین شبکه ای را برای مرجوع ساختن کالاهای معیوب و تولید از طرف مشتریان فراهم آورید .

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین چه وظیفه ای دارد ؟ نرم افزارهای مدیریت زنجیره تامین از جمله متنوع ترین نرم افزارها در دنیا هستند . هر یک از پنج مرحله اصلی مدیریت زنجیره تامین که در قسمت قبل ذکر شده است , شامل دهها عملکرد مختلف میباشد که هر کدام میتواند نرم افزار خاص خود را داشته باشد .

در مورد مدیریت زنجیره تامین بیشتر بدانیم در مورد مدیریت زنجیره تامین بیشتر بدانیم

ارزش آفرینی برای کسب و کار شما

کارگاههای آموزشی (دانش افزایی)

کارگاه تجربه
(دانش افزایی)

آموزش های مستمر (راهبری سیستم)

آموزش های مستمر
(راهبری سیستم)

سفارشی سازی Customization

امکان سفارشی سازی
(Customization)

شخصی سازی Personalization

امکان شخصی سازی
(Personalization)

تیم ما (با هزینه و زمان مناسب) سامانه بازرگان را بر اساس نیاز سازمان یا شرکت شما، سفارشی سازی و شخصی سازی مینماید (بیشتر بدانیم)