امروزه بسیاری از کسب و کارهایی که دارای پویایی در حوزه تولید محصول یا خدمت هستند و یا آنهایی که در طول فرآیند ارتباط با مشتریان خویش با شرایط مختلفی مواجه می شوند، از چند دغدغه مشترک برخوردار می باشند :
- عدم ثبت دقیق اتفاقاتی که در سازمان رخ می دهد
- تاخیرهای مکرر در انجام کارها
- ضرورت نظارت دقیق و زمان بر مدیران بر کارمندان
- و غیره
بر این اساس بکارگیری ابزاری که بتواند این مشکلات و دغدغه ها را مرتفع نماید و در عین حال “چابکی” سازمان را تحت تاثیر قرار ندهد نیز برای سازمانها و کسب و کارها ضروری می باشد که معمولا برای پاسخ به این نیاز چند راهکار کلی پیشنهاد می شود :
- استفاده از نرم افزارهای مدیریت ایمیل با امکانات پایه مانند MS-Outlook
- استفاده از سامانه های نرم افزاری که بصورت سفارشی برای کسب و کار شما نوشته شده باشد
- استفاده از ابزارهای رایگان مدیریت ارجاع کار که معمولاً بخش کمی از نیاز سازمان شما را پوشش می دهند
از سوی دیگر استفاده از امکانات حوزه «مدیریت پروژه» و «مدیریت تامین» می تواند به شدت بر کاهش خطای انسانی و افزایش عملکرد در این حوزه به سازمان یا شرکت شما کمک نماید.
بر این اساس شرکت مدیریت فردا اقدام به تولید نرم افزار تحت وب «آرنا» نموده است که بخش عمده ای از نیازهای کسب و کار شما را پوشش می دهد و البته می توان با سفارشی سازی آن (با هزینه زمانی و ریالی کم)، انطباق کاملی برای سازمان شما ایجاد کرد.