راهکارهای وفادارسازی و باشگاه مشتریان

بررسی ها نشان می دهد که بسیاری از شرکتها و سازمانها در کشورمان، موضوع باشگاه مشتریان را با راه اندازی یک سایت و ارائه تعدادی سرویس تخفیف اشتباه می گیرند. برخی نیز گمان می کنند که صرفاً دریافت شماره همراه مشتری و ارسال پیامک تخفیف های دوره ای، می تواند موجب وفاداری مشتریان آنها گردد. این باور غلط از آنجا ناشی می شود که ما نگاه درستی به فرآیند ایجاد رضایت و نهایتاً وفاداری افراد به یک برند، محصول و یا کسب و کار نداریم.

بر این اساس ضروری است تا قبل از هر کاری نسبت به مشتریان خود به طور صحیح شناخت داشته باشیم :

  • شناخت فرآیند آشنایی مشتری و جذب (اولین خرید)
  • شناخت فرآیند و شاخصهای تصمیم گیری مشتری برای خرید  (الگوی ذهنی/عملیاتی)
  • شناخت پارامترهای رضایت مشتری از گروه محصولات/خدماتی که ما عرضه می کنیم
  • شناخت علل ریزش مشتریان و مهاجرت به سمت رقبا

بر این اساس تیم مدیریت فردا اقدام به طراحی یک متدولوژی فرآیندی در حوزه طراحی و راه اندازی باشگاه وفاداری مشتریان نموده است:

متدولوژی طراحی و راه اندازی باشگاه وفاداری مشتریان

این مسیر تضمین خواهد کرد که شما بتوانید به درستی برنامه ای برای جذب، حفظ و وفادارسازی مشتریان خود طراحی و پیاده سازی نمایید. بر اساس این نگاه است که خدمات و محصولات خود در این حوزه را عرضه می نماییم :

  • مطالعات رفتارشناسی و رسنجش رضایت مشتریان
  • طراحی برنامه های وفاداری و شاخص های وفاداری مشتریان
  • طراحی و پیاده سازی سامانه باشگاه مشتریان (وبسایت و اپ موبایل)

جهت کسب اطلاعات بیشتر، درخواست دمو و استعلامِ قیمت با ما تماس بگیرید