سامانه مدیریت وصول مطالبات

امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک، متوسط و حتی بزرگ (بدلیل عدم رعایت اصول اعتباردهی به مشتریان خویش) در فرآیند دریافت مبالغ و یا تعهدات مالی مشتری خود دچار مشکلات فراوانی می باشند که معمولاً این موضوع در حوزه های ذیل رخ می دهد :

  • معوقات پرداخت اقساط وام بانکی (مطالبات معوق بانکی)
  • معوقات پرداخت اقساط لیزینگ خودرو، ماشین آلات و غیره (مطالبات معوق فروش اقساطی و لیزینگ)
  • معوقات پرداخت مشتریان شرکت های پخش، دفاتر فروش و بازرگانی (مطالبات معوق فروش)
  • عدم وصول چک بدلیل کمبود موجودی حساب (مطالبات ناشی از چک)

از آنجایی که این موضوع بر «نقدینگی» کسب و کار و همچنین «سود خالص» تاثیر مستقیم دارد لذا بسیاری از شرکتها بدنبال استفاده از ابزارهایی هستند که تاخیرات وصول دیون مشتریان خود را به حداقل برسانند.

ماژول ها و امکانات نرم افزار تحت وب وصول مطالبات

مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
ماژول مدیریت مشتریان
ماژول مدیریت وصول مطالبات
ماژول مدیریت پیامک
داشبورد عملکرد فردی
پیام رسان داخلی
گزارش ساز
تنظیمات پایه
ماژول مدیریت اسناد و فایلها
داشبوردساز حرفه ای
مدیریت تماس تلفنی PBX
ماژول دبیرخانه و مکاتبات اداری

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات نرم افزار و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید

مزیت های عمومی 

دیگر نیاز نیست تا برای استفاده از نرم افزار، آن را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید، کافی است باید در یک مرورگر اینترنتی آدرس نرم افزار خود را وارد کنید تا به نرم افزار دسترسی داشته باشید.

می توانید با استفاده از مرورگرهای استاندارد (مانند Chrome) بر روی کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و حتی موبایل خود به نرم افزار سازمانی خود دسترسی داشته باشید.

رابط کاربری جذاب ترمی تواند تجربه ای خوشایندی را در هنگام استفاده از نرم افزار برای شما به ارمغان بیاورد.

همچنین بدلیل استاندارد بودن طراحی عناصر بصری، فرآیند یادگیری پرسنل شما تسریع می شود. زیرا اغلب کاربران با تجربیات مشابه متعددی (مثلاً اینترنت بانک، فروشگاههای اینترنتی و امثال آن) مواجه شده اند.

ویژگی های کلیدی

پیاده سازی ابزارهای متعدد (مانند ابزارهای گزارش گیری، خروجی اکسل، گزارشات گرافیکی، داشبوردساز و غیره) می تواند کمک شایان توجهی به تسریع فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری در کسب و کار شما نماید.

بهره گیری از تکنولوژیهای روز توسعه نرم افزار(در هر سه بخش پایگاه داده، زبان برنامه نویسی، رابط کاربری) باعث شده است تا سرعت بارگزاری نرم افزار و واکشی اطلاعات به صورت قابل ملاحظه ای نسبت به رقبای تحت وب (و حتی تحت ویندوز) بالاتر باشد.

پیاده سازی کنترلهای امنیتی در سطح نرم افزار و پایگاه داده، امنیت بالایی را در محافظت داده در برابر حمله های سایبری به ارمغان می آورد.

فرآیند طراحی و توسعه نرم افزار به شدت دقیق بوده و مراحل تست نرم افزار در حالات مختلف صورت می گیرد تا هیچ خطایی در هنگام استفاده مشتری و کارمندان او از نرم افزار، رخ ندهد.

با انجام فرآیندهای مستمر پشتیبان گیری (نرم افزار و پایگاه داده) شما می توانید براحتی از آخرین نسخه های اطلاعاتی خود برای بازیابی اطلاعات بهره ببرید.

امتیازات راهبردی سامانه وصول مطالبات

این سامانه با نگاه ایجاد بستره ای «برای خود ارزیابی و خودکنترلی» کارکنان طراحی و پیاده سازی شده است. در واقع هر کاربر نرم افزار می تواند بصورت مستمر وضعیت جاری عملکردی خویش را رصد کرده و پس از آن برای بهبود عملکرد خود تلاش نماید.

در واقع علیرعم اینکه امکانات ارزیابی دقیق عملکرد کارکنان توسط مدیران (بر اساس مدل bench marking) فراهم شده است ولی در تلاش هستیم تا هر کارمندی وضعیت جاری خود را بصورت روزانه در نرم افزار کنترل نموده و تلاش خویش را برای بهبود نتایج کلیدی عملکردی خویش بکار ببندد.

بخش های مختلف این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که پرسنل شما بتوانند به سرعت خود را بر اساس استانداردهای آن تطبیق داده و در سریعترین زمان ممکن عملیات کاری خود را با آن انجام دهند.

یکی از مهمترین ویژگیهای نرم افزارهای تحت وب شرکت مدیریت فردا آن است که شما می توانید با پرداخت هزینه ای پایین و در زمانی بسیار پایین، سفارشی سازی های مدنظر خویش را در نرم افزار خود داشته باشید.

این خدمات با این رویکرد ارائه می شود که (حتی در کسب و کارهای مشابه) هر مدیری تمایل دارد اطلاعات مختلفی را در بخش های مختلف (مثلاً اطلاعات مشتریان، اطلاعات کالا و غیره) در سامانه ثبت نماید فلذا این موضوع، امتیاز بزرگی در خرید یک نرم افزار بحساب می آید. زیرا شما می توانید در بلندمدت نسخه انحصاری و اختصاصی کسب و کارتان را داشته باشید که در همه جزئیات برای خود شما سفارشی سازی شده باشد.

در همه بخش های نرم افزار، فرآیندهای ثبت و تغییر اطلاعت بصورت مستمر ذخیره می شود، به گونه ای که شما می توانید تمام تغییرات اطلاعاتی را (حتی بر روی اطلاعات یک فیلد خاص مثل آدرس مشتری) مشاهده نمایید. این قابلیت باعث می شود بتوانید از تغییرات غیردلخواه (متقلبانه یا سهوی) آگاه شده و آن را به حالت قبلی برگردانید.

با استفاده از ابزار مدیریت دسترسی کاربران، می توان در هر همه سطوح (موجودیت، فرم، فیلد اطلاعاتی و غیره) کنترلهای دسترسی مختلف (مانند امکان ایجاد، مشاهده، تغییر و یا حذف) را مدیریت نمود.

ارزش آفرینی برای کسب و کار شما

کارگاههای آموزشی (دانش افزایی)

کارگاه تجربه
(دانش افزایی)

آموزش های مستمر (راهبری سیستم)

آموزش های مستمر
(راهبری سیستم)

سفارشی سازی Customization

امکان سفارشی سازی
(Customization)

شخصی سازی Personalization

امکان شخصی سازی
(Personalization)

تیم ما (با هزینه و زمان مناسب) سامانه وصول را بر اساس نیاز سازمان یا شرکت شما، سفارشی سازی و شخصی سازی مینماید (بیشتر بدانیم)