شرکت مدیریت فردا با بهره گیری از تجارب و دانش فنی متخصصین خود در حوزه مطالعات بازار، خدمات خویش را در این حوزه در چند بخش بصورت تخصصی ارائه می نماید. این خدمات بر اساس نیازمندیهای کارفرمایان و ابعاد پروژه متنوع خواهد بود.
شیوه های اجرا
پروژه های مطالعات میدانی در شرکت مدیریت فردا به سه شیوه کلی اجرایی می گردند:
مصاحبه میدانی
تیم پرسشگری آموزش دیده و مجرب در 31 استان کشور
پرسشگری تلفنی
پرسشگری و مصاحبه حرفه ای (حتی با گویش های محلی)
پرسشنامه آنلاین
امکان ثبت هزاران پرسشنامه در یک روز
موضوعات پروژه های مطالعات میدانی
پروژه های مطالعات بازار به طور کلی با اهداف و رویکردهای مختلفی توسط کارفرمایان تعریف و اجرا می شوند. اما نکته حائز اهمیت آن است که همگی این پروژه ها بر روی استخراج نگرش و الگوهای فکری جامعه هدف صورت می گیرند.
سنجش رضایت مشتریان
شاخص های تصمیم گیری مشتریان
ارزیابی برند (آگاهی، اعتماد، جایگاه و ...)
ارزیابی رقبا (جایگاه، عملکرد، مزایا و ...)
ورود به بازار (محصول جدید، برند جدید، بازار جدید)
و سایر موضوعات مشابه در ارزیابی جامعه هدف
حوزه ها و صنایع ارائه خدمات مطالعات میدانی
شرکت مدیریت فردا تجربه اجرای پروژه های مطالعات میدانی را در حوزه ها و صنایع مختلفی در کارنامه خویش دارد. این شرکت آمادگی دارد در حوزه های زیر پروژه های مطالعات میدانی، تحقیقات بازار و افکارسجی را اجرا نماید :
صنعت بانکداری
صنعت بیمه
صنعت لوازم خانگی
صنایع شوینده و بهداشتی
صنعت پخش مویرگی
صنایع غذایی
صنایع الکترونیک
حوزه فناوری اطلاعات و الکترونیک
و سایر بخش های مختلف صنعت
برخی از پروژه های اجرا شده
شرکت مدیریت فردا تجربه اجرای پروژه های متعددی را دارد که برخی از کارفرمایان عبارتند از :