شرکت مدیریت فردا در ادامه قرارداد همکاری با شرکت توسن تکنو، اقدام به ارزیابی وضعیت کیفیت خدمات و تدوین شاخص های ارزیابی رضایت مشتریان تجاری (B2B) برای شرکت توسن تکنو با تمرکز بر روی خدمات ارائه شده به شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا نمود.
شایان ذکر است شرکت ارتباط فردا به عنوان یکی از مشتریان توسن تکنو از مهمترین مشتریان سرویس ها و محصولات بانکی شرکت توسن تکنو می باشد که خدمات مختلفی را در حوزه بانکداری الکترونیک و راهکارهای نوین پرداخت، از شرکت توسن تکنو دریافت می نماید.
همچنین شرکت ارتباط فردا که به عنوان شرکت تجارت الکترونیکی بانک آینده فعالیت خود را آغاز نموده است هم اکنون به بانکها و شرکتهای متعددی خدمات خود را ارائه می نماید.